Saturday, January 3, 2009

aku x suke terkonkong

k..ini al kisah aku..sbnarnye sjk dr form 1 ak cukup x ske nk kena dok asrama
bukan psl ak ank manja..tp pasl aku tgk keadaan asrama y penuh dgn jadual y ktt. asrama sek aku dlu mmg srict..dh tu..tgk prangai pnghuni pmpuan y suke berpuak lg wat aku boring. jd
dr smgt nk isi borang..aku amik byk2 smata nk wat koleksi kpl terbang krtas. ms spm..rmi member ajk reg hostel..aku tertarik gak nk isi..lebih2 lg aku slalu kna tggl dgn mk cik van tu. mn x nye..cikgu ak mmg peveret bb kls luar wktu.byk die nk smpikn..berjela..smpi aku angguk phm kt blkg..ehhe.tidow r..pe lg.. kkdg aku ponteng gak ( kekadang ke?? )..haha..psl x nk kena tggl van. bukn pe..bygknla..aiseyyyyy..dh la jauh nk menapak balik. utk pengetahuan korang..area nk g umah aku bas x lalu. citer skunk ni lak..aku terpksa gak myerah diri aku utk jd pghuni hostel sek.huhuhuh...sume disebbkn jrk umah aku y jauh dgn sek baru..teringat ms lower six dlu..aku merempit je dgn lagenda hitam ku membelah subuh bsm kwn2 ku y turut mnunggg lagenda merah dowg. dh mcm geng motor lagenda rempit pmpuan lak.hehe..syok gler bila menyelit di antara keta, potong double line..langgar lmpu merah..redah hujn ribut..potong trak..tp x adlah wat aksi2 extreme tu. last2 akhir thun lower six tu..kgkwn sume nk g hostel. dak kls pun wat pers mari beramai2 masuk hostel...aku pun..hilng mood nk jd rider..lebih2 lg lone rider..x best langsung.jd dgn sadisnye..aku jual lagenda aku n msukkn helmet ms88 aku dlm almari kaca. haha..dh tu ble sume owg isi borg..aku pn isi la. diterima pulak..maka..huhuhuuh....terpenjara la jugak aku akhirnye.. klu ckp dgn kwn2 lme aku dulu..mesti kena gelak..adeh...dh nasib bdn la labuuuuuuu

2 comments:

  1. huhuh..
    dlm hidup nie bese la..
    byk cbrn n dugaan yg akn kte tempuh.mkin jauh kte dr tmpt asal,mkin pndai kte berdikari.sebenarnya pengalamn i2 byk mengajar kte erti shbt,ksih syang,tanggungjawab n mcm2 g..bg sy byk g bnd yg kte leh blaja.so,gud luck..

    ReplyDelete
  2. kkdg aku ponteng gak ( kekadang ke?? )..

    ak rse cm selalu.haha

    ReplyDelete